Permulaan Yang Entah Ke Berapa Kalinyeee..

Entah dah berapa kali saya membuka blog.. Dulu blog di friendster, di wordpress.. Tp semuanya tak kekal lama.. Tulis kejap jek, terus hilang minat nk tulis.. Tak tau nape.. Mungkin rasanya saya lebih suke menjadi pembaca blog dr menulis blog sendiri.. Dan blog nih, percubaan yang ke sekian kalinya...

Skang nih saya berada jauh di K.Kinabalu.. Sekejap lg nk balik S. Kembangan.. Pg tadi call mak, mak bgtau abah risau saya slalu outstation.. Lg2 kes H1N1 yg semakin menular skang.. Uisshhh.. Dah laaa saya tak pernah kisah nk pakai mask ker ape naik flight.. Harap-harap takde apelaa hendaknyee...

I cut my finger last nite, punyalaa lasak masa tido.. Smp berdarah-darah baju tidoku... Sume pasal cermin coffee table di sebelah katil.. Benci btol...

Klah, mau bersiap-siap balik... Till then.. 0 comments
Related Posts with Thumbnails