Majlis Hari Lahir Hasief


 Sambutan hari lahir Hasief yang pertama, kitorang buat bersekali dengan Majlis Doa Selamat Mak dan Ayah ke Umrah, serta aqiqah Hasief.. Kalau ikut kan ade 8 niat sekali buat doa selamat hari tu.. Kita sekali kan dalam satu majlis.. Jimat masa dan kos.. :)

 Hasief ikut Nenek baca Yasin... Bukan main dibeleknye Yasin tu...

 Persiapan sambutan buat biasa-biasa je.. Potong-potong huruf, tiup-tiup belon dan gantung depan rumah...
Kek tempah kat kakak yang biasa mak tempah, goodies bag untuk kanak-kanak pon beli yang biasa-biasa je...

Cobaan nak pakaikan Hasief birthday hat... Tak berjaya.. Anak bujang tu tak suka nak pakai.. Huhuhuu...

Lepas selesai bacaan doa selamat dan orang-orang tua dah bergerak untuk jamuan makan, majlis potong kek pon bermula...

Nasib baik time ni mood Hasief baik.. Sebelum tu dia buat perangai comel dia.. Tahan sabar je mama...

 
 Kek bentuk no 1 tema kereta  untuk birthday setahun... Pasang lilin nombor 1 jugak....
 
 Abang Danish dan Abang Haikal teman sekali potong kek... Hadziq tengah tido time ni.. So kurang seorang hero... Hehehe...

Ramai-ramai excited nak tiup lilin.. Tak sabar.... :)

Lepas tu, gilir-gilir potong kek... 


Lepas potong kek amik gambar anak beranak.. Dah setahun dah anak bujang kami... Alhamdulilah....


Hasief ngan Pok Ude... Siap dah pakai topi Nenek Ude hadiahkan...  Ohhhh... Hasief pakai baju Fun To Be 1 untuk birthday... Beli dari Gymboree... Selesa dan menarik kan... :)


Yang ni antara hadiah yang Hasief dapat... Terima kasih ye auntie dan uncle yang bagi Hasief hadiah.. Taun depan boleh bagi lagi.. Huhuhuu



0 comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails